XV. Скасування та затримка рейсів

1. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД може затримати або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, які не залежать від нього.

2. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД повинно ужити всіх необхідних заходів для уникнення затримки в перевезенні пасажирів і багажу.

3. У разі дії надзвичайних обставин ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право без повідомлення пасажира скасувати чи затримати рейс або анулювати раніше підтверджене бронювання.

В інших випадках ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або його агент з продажу зобов’язано попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації.

4. У разі затримки рейсу ТОВ «ЯнЕір» ЛТД зобов’язано самостійно або через суб’єкта наземного обслуговування (експлуатанта аеропорту) інформувати пасажирів доступними засобами в аеропорту відправлення кожні 30 хвилин про орієнтовний час затримки рейсу та очікуваний час його відправлення.

5. У разі затримки понад розумні строки або відміни рейсу ТОВ «ЯнЕір» ЛТД не пізніше ніж через 12 годин після відправлення затриманого рейсу або прийняття рішення про скасування рейсу має повідомити уповноважений орган з питань цивільної авіації щодо причин затримки (відміни) рейсу та обслуговування, яке було надане пасажирам під час такої затримки або відміни рейсу.