XIV. Розклад руху

 

1. Регулярні рейси виконуються відповідно до розкладу руху повітряних суден, який складено ТОВ «ЯнЕір» ЛТД, опубліковано в АСБ/ГРС та розміщено на інтернет-сайті ТОВ «ЯнЕір» ЛТД www.yanair.com.ua. За бажанням ТОВ «ЯнЕір» ЛТД може видавати рекламний розклад для інформування населення.

ТОВ «ЯнЕір» ЛТД, розміщуючи дані в АСБ/ГРС, гарантує, що розміщена ним чи надана для розміщення в інших автоматизованих системах інформація є точною, достовірною та вичерпною.

 

2. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД не відповідає за помилки й упущення в розкладах руху або інших опублікованих графіках рейсів інших перевізників.

 

3. Суб’єкти наземного обслуговування та/або експлуатанти аеропортів мають право видавати об’єднаний розклад всіх перевізників, що здійснюють рейси з/до аеропорту.

 

4. Час відправлення рейсу і тип повітряного судна, що зазначені в розкладі руху або інших опублікованих графіках рейсів ТОВ «ЯнЕір» ЛТД, за винятком часу відправлення, зазначеного у квитку, не гарантуються і не є обов’язковою умовою договору перевезення. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право змінювати час відправлення рейсу, про що повинно своєчасно поінформувати пасажира.

 

5. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право змінювати тип повітряного судна без повідомлення про це пасажира.

 

6. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або суб’єкти наземного обслуговування (експлуатанти аеропортів) у частині, що стосується цього розділу, мають забезпечити пасажирів

в аеропорту візуальною та/або акустичною інформацією щодо:

– часу відправлення та посадки повітряного судна;

– місця, часу початку та закінчення реєстрації на рейс;

– місця, часу початку та закінчення посадки в повітряне судно;

– затримки або скасування рейсу та причини затримки (скасування) рейсу.

 

XV. Скасування та затримка рейсів

 

1. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД може затримати або скасувати рейс як з комерційних причин, так і з причин, які не залежать від нього.

 

2. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД повинно ужити всіх необхідних заходів для уникнення затримки в перевезенні пасажирів і багажу.

 

3. У разі дії надзвичайних обставин ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право без повідомлення пасажира скасувати чи затримати рейс або анулювати раніше підтверджене бронювання.

В інших випадках ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або його агент з продажу зобов’язано попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації.

 

4. У разі затримки рейсу ТОВ «ЯнЕір» ЛТД зобов’язано самостійно або через суб’єкта наземного обслуговування (експлуатанта аеропорту) інформувати пасажирів доступними засобами в аеропорту відправлення кожні 30 хвилин про орієнтовний час затримки рейсу та очікуваний час його відправлення.

 

5. У разі затримки понад розумні строки або відміни рейсу ТОВ «ЯнЕір» ЛТД не пізніше ніж через 12 годин після відправлення затриманого рейсу або прийняття рішення про скасування рейсу має повідомити уповноважений орган з питань цивільної авіації щодо причин затримки (відміни) рейсу та обслуговування, яке було надане пасажирам під час такої затримки або відміни рейсу.

 

ПРАВИЛА ВОЗДУШНЫХ ПЕРЕВОЗОК ПАССАЖИРОВ И БАГАЖА

ПРАВИЛА ВОЗДУШНЫХ ПЕРЕВОЗОК ПАССАЖИРОВ И БАГАЖА

 

© 2013 YANAIR при поддержке Allrise. Все права защищены.