VII Бронювання перевезення пасажирів, багажу

 

Глава 1. Вимоги до бронювання

 

1. Бронювання місця на повітряному судні та перевізної ємності для перевезення наднормового багажу на визначені рейс і дату є обов’язковою умовою для перевезення пасажира та багажу на повітряному транспорті.

 

2. Для бронювання використовуються АСБ/ГРС. Забронювати місця і тоннаж можна за допомогою стаціонарного та мобільного зв’язку, Інтернету, спеціалізованих автоматів самообслуговування тощо. Основною умовою застосування таких методів бронювання є відображення здійсненого бронювання у системі бронювання ТОВ «ЯнЕір» ЛТД.

 

3. Бронювання здійснюється у строки та в порядку, що встановлюються ТОВ «ЯнЕір» ЛТД. Інформацію щодо бронювання можна дізнатися у ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або у особи, уповноваженої ТОВ «ЯнЕір» ЛТД. Внесення до бронювання паспортних даних здійснюється відповідно до чинного законодавства та міжнародних договорів України.

 

4. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або його агент з продажу повинно інформувати пасажира (його представника) про строки сплати та оформлення квитка і про зміни у розкладі.

 

5. Доки пасажир (його представник) не сплатив повної вартості перевезення, бронювання вважається попереднім і за потреби може бути анульовано з попередженням про це пасажира.

 

6. У разі несплати вартості перевезення пасажиром (його представником) у термін, що був призначений ТОВ «ЯнЕір» ЛТД (його агентом з продажу), бронювання анулюється без повідомлення про це пасажира. Інформацію щодо терміну сплати вартості перевезення можна дізнатися у ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або у особи, уповноваженої ТОВ «ЯнЕір» ЛТД.

 

7. Якщо пасажир не прибув на рейс (на реєстрацію або посадку у літак – «No-show»), на який він має підтверджене бронювання, і не повідомив заздалегідь ТОВ «ЯнЕір» ЛТД про зміни щодо своєї подорожі, ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право анулювати бронювання на наступні сегменти маршруту або на зворотний рейс.

 

Глава 2. Особисті дані пасажира

 

1. Під час бронювання пасажир повідомляє ТОВ «ЯнЕір» ЛТД чи його агенту з продажу необхідну інформацію щодо своїх персональних даних та особливих умов перевезення. Крім того, під час бронювання пасажир зобов’язаний надати ТОВ «ЯнЕір» ЛТД чи його агенту з продажу достовірні відомості щодо свого номера телефону, адреси та іншого можливого резервного контакту для здійснення своєчасного оповіщення та інформування пасажира. У разі відсутності належного зв’язку з пасажиром, що задокументовано ТОВ «ЯнЕір» ЛТД та підприємством зв’язку, пасажир відповідає за наслідки несвоєчасного оповіщення та інформування щодо змін у перевезеннях.

 

2. У випадку відмови пасажира від надання необхідної для бронювання інформації бронювання не здійснюється.

 

3. У межах, встановлених чинним законодавством України та країни прямування, особа, що здійснює продаж перевезень (ТОВ «ЯнЕір» ЛТД, агент з продажу), зобов’язана дотримуватися конфіденційності особистих даних пасажира. При цьому пасажир уповноважує ТОВ «ЯнЕір» ЛТД зберігати особисті дані про себе та надавати їх державним органам на їх запит або своїм службовцям, своїм агентам, іншим перевізникам, провайдерам додаткових послуг для бронювання або переоформлення перевезень, одержання додаткових послуг, організації системи розшуку багажу та системи попередження/визначення шахрайства з перевізними документами, надання інформаційної допомоги щодо в’їзду/виїзду за маршрутом перевезення, які мають дотримуватись законодавства в сфері захисту персональних даних.

 

4. Забороняється введення до бронювання замість контактних даних пасажира контактні дані агента з продажу.

 

Глава 3. Надання місця

 

1. Бронювання місця може бути як із закріпленням конкретного місця за пасажиром на борту повітряного судна, так і без такого.

 

2. Перевізник має право змінити надане місце навіть після посадки пасажира на борт повітряного судна з причин забезпечення безпеки і технічних причин.

 

3. У разі надання квитка з відкритою датою вильоту бронювання місця здійснюється на загальних підставах за наявності вільних місць на рейсі.

 

4. У разі якщо пасажир має квиток з відкритою датою вильоту і звертається з проханням надати місце, а ТОВ «ЯнЕір» ЛТД не має такої можливості, то ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або уповноважений агент з продажу повинно запропонувати пасажиру здійснити бронювання на найближчий рейс, на якому є вільні місця.

 

5. Першочергове та позачергове право на отримання місця на рейс визначається згідно з чинним законодавством. На рейсах ТОВ «ЯнЕір» ЛТД право на першочергове та позачергове отримання місця мають інваліди I та II груп, інваліди війни, учасники бойових дій та особи, прирівняні до них, учасники війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, Герої Радянського Союзу, Герої України та особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД може доповнювати перелік осіб, які мають право на першочергове та позачергове отримання місця. Інформацію щодо такого переліку осіб можна дізнатися в ТОВ «ЯнЕір» ЛТД або у особи, уповноваженої ТОВ «ЯнЕір» ЛТД.

 

Глава 4. Повторне підтвердження бронювання

 

1. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД має право вимагати від пасажира зробити повторне підтвердження зворотного вильоту. Рейси, на яких вводиться процедура підтвердження зворотного вильоту, встановлюються ТОВ «ЯнЕір» ЛТД. Пасажир повинен бути поінформований щодо необхідності підтвердження зворотного вильоту.

 

2. Повторне підтвердження зворотного вильоту не вимагається, якщо зворотний рейс передбачається менше ніж за 72 години або резервування здійснено на рейс менше ніж за 72 години до часу вильоту рейсу за розкладом. Якщо пасажир має декілька сегментів маршруту польоту, то підтвердження здійснюється для кожного сегмента.

 

3. ТОВ «ЯнЕір» ЛТД повинно повідомити пасажира, коли і як можна зробити повторне підтвердження. Невиконання пасажиром вимог ТОВ «ЯнЕір» ЛТД щодо повторного підтвердження бронювання дає право ТОВ «ЯнЕір» ЛТД анулювати непідтверджене бронювання, але не раніше ніж за 72 години до вильоту рейсу за розкладом

 

 

 

ПРАВИЛА ВОЗДУШНЫХ ПЕРЕВОЗОК ПАССАЖИРОВ И БАГАЖА

ПРАВИЛА ВОЗДУШНЫХ ПЕРЕВОЗОК ПАССАЖИРОВ И БАГАЖА

ПВППиБ -  VII Бронювання перевезення пасажирів, багажу - VIII Обслуговування пасажирів

 

© 2013 YANAIR при поддержке Allrise. Все права защищены.